gyökérkezelés

MIKOR KELL ORVOSHOZ FORDULNI?

Az erőteljes fogfájás fogbélgyulladásra utaló jel lehet. Sokszor azonban a fájdalomérzet, ahogy jött, úgy ment,
mi pedig megnyugodva hátradőlünk, hogy a probléma megoldódott és nem kell fogorvoshoz mennünk.
A fájdalom megszűnése azonban sajnos nem jelenti a folyamat visszafordulását, a gyulladt fog gyógyulását.
Ilyenkor néhány nap elteltével a fájdalom újra jelentkezik , de már sokkal intenzívebb formában.

Érdemes tehát az első tünetek jelentkezésekor fogorvoshoz fordulni, mert minél korábban tesszük ezt meg,
annál nagyobb az esélyünk arra, hogy megmentsük fogunkat és ne kelljen azt eltávolítani.

A gyökérkezés legfontosabb célja az, hogy
megmentse az Ön saját fogait és ne kelljen
azt eltávolítani és fogbeültetéssel pótolni.

Leggyakrabban akkor alkalmazzuk ezt a módszert, ha a szuvasodásból származó baktériumok a
gyökércsatornába kerülnek, megfertőzve a fog belsejében lévő ereket, idegeket , ami jelentős
fájdalommal járó gyulladást okoz

Ebben az esetben a fogbélüreg fertőzött tartalmát eltávolítjuk, alaposan kitisztítjuk, fertőtlenítjük
és steril környezetet hozunk létre
, melyet végül egy tökéletes záródást biztosító anyaggal tömünk be.

A gyökérkezelési folyamat természetesen fájdalommentesen, helyi érzéstelenítésben történik, így Ön csak minimális érzékenységet észlelhet egyedi reakcióktól függően. A folyamat a következő lépésekből áll:

1.   Első lépésként érzéstelenítjük a fogat.
  2.   Ezt követően eltávolítjuk a szuvas területet.
  3.   Speciális gyökérkezelő tűk segítségével kitisztítjuk és előkészítjük a gyökércsatornákat.
  4.   Az immáron baktériummentes csatornákat gyökértöméssel zárjuk le.
  5.   Az így gyökértömött fogat aztán felszíni esztétikus töméssel látjuk el.

Amennyiben Ön már hosszabb ideje bátortalanul mosolyog, mert nem elég szépek vagy szabályosak a fogai, akkor mindenképpen érdemes konzultációt kérni a +36 29 351 188 vagy a +36 20 921 8679 telefonszámon.