szájhigiénia

ÍNYBETEGSÉGEK KEZELÉSE

Ínyvérzése van? Fájdalmas, duzzadt az ínye?
Kevesen tudják, hogy a fogínysorvadás hátterét szakszerű klinikai vizsgálatokkal meg lehet állapítani. Az okok ismeretében a kezelés már eredményes.

A szájhigiéniai kezeléseket kiegészíti a folyamatosan alkalmazott soft laser terápia.
Ezt a rendelőben a klinikai fogászati higiénikus végzi.

ANTIMIKROBIALIS FOTODINAMIKUS TERÁPIA LÉZERREL (APDT)

A lágy lézer fénye és a methylénkék oldat együttes alkalmazása a tasakokban, a gyulladt felszíneken
önmagában is képes elpusztítani a mikroorganizmusokat.

ULTRAHANGOS FOGKŐ ELTÁVOLÍTÁS

A dentálhigiéniai kezelés szinte minden fogászati beavatkozás első lépése. A dentálhigiénia elsődleges célja
a szájüreg egészségének megőrzése, az esetleges fertőzések megszüntetése céljából végzett speciális tisztítás a szájüregben.

A fogak körül kialakult fogkő táptalaja a baktériumok megtelepülésének, így azok eltávolítása
fogszuvasodást és fogágybetegségeket megelőző hatással van.

Talán nem is gondolják, hogy a fogkő jelenléte nagymértékben növeli a szív-érrendszeri betegségek és a koraszülés kockázatát.

A kezelés során az ultrahangos készülék leválasztja a fogfelszínről a lerakódott lepedéket, elszíneződéseket és fogkövet.

Ezt a kezelést félévente javasolt elvégezni, hogy fogai teljes biztonságban legyenek.

FOGTISZTÍTÁS POLÍROZÁSSAL

A fogtisztítás és a polírozás során a dentalhigiénikus egy speciális polírozó pasztával simává polírozza a fogak felszínét.

A teljesen sima, tiszta fogfelszínen kisebb eséllyel képződik fogkő, így a helyes fogápolási szokások kialakításával és betartásával
meggátolhatjuk a fogkövek ismételt lerakódását.

FOGTISZTÍTÁS AQUA CARE KÉSZÜLÉKKEL

A speciális fogászati tisztító por a fogfelszín károsítása nélkül távolítja el a legmakacsabb szennyeződéseket és foglepedéket is.

A kezelés során nagy nyomású vízsugárral történik a tisztítópor fogfelszínre fújása. Így a nehezen hozzáférhető behúzódások
és barázdák is teljes mértékben megtisztításra kerüljenek. Ez a fogtisztítás alkalmas a barázdazárás és fogfehérítés előtti tisztításra is.

Érdemes tehát félévente egy fél órát arra szánnia, hogy eltávolíttassa fogairól a fogkövet és az elszíneződéseket.
Sokszor egy-egy ilyen beavatkozás felér egy kisebb fogfehérítéssel is, látványos eredménnyel jár.

Kérjen tehát időpontot a +36 29 351 188 vagy a +36 20 921 8697 telefonszámon egy szájhigiéniai kezelésre, amivel megkímélheti magát a későbbi fogászati kezelésektől.